K - Cigarettes after sex 和訳

I remember

今でも思い出せるよ

when I first noticed that you liked me back

君が僕を好きになってくれたことに気付いた初めての日を
We were sitting down in a restaurant

僕らはレストランの席に座って

waiting for the check

お会計を待ってた

We had made love earlier that day

その日は朝からずっと二人きりだった

with no strings attached

すべての不安を忘れて
But I could tell that something had changed

けどその日 何かが変わってたことに気付いたんだ

how you looked at me then

僕を見つめる君の目線を

 

Kristen, come right back

ねえ 戻っておいで
I've been waiting for you

僕はずっと君を待ってる

to slip back in bed

ベッドの上 君を抱きしめるため

When you light the candle

君がろうそくに火を灯す時を

 

And on the Lower East Side

そして今 ロウワーイーストサイド*で

you're dancing with me now

君は僕と踊っている
And I'm taking pictures of you with flowers on the wall

そして僕は壁に飾られた花と共に君の写真を撮ってる
Think I like you best when you're dressed in black from head to toe

頭からつま先まで真っ黒の服を着てる時の君が一番愛しいと思ってるんだ
Think I like you best when you're just with me
And no one else...

他の誰でもなく僕と一緒にいる時の君が一番愛しいと思ってるんだ

 

Kristen, come right back

ねえ 戻っておいで
I've been waiting for you

僕はずっと君を待ってる

to slip back in bed

ベッドの上 君を抱きしめるため
When you light the candle

君がろうそくに火を灯す時を


And I'm kissing you lying in my room

そして僕の部屋で横になる君にキスをしてる
Holding you until you fall asleep

君が眠りに落ちるまで抱きしめながら
And it's just as good as I knew it would be

ねえ 僕が思っていたくらい幸せなんだよ
Stay with me I don't want you to leave

僕と一緒にいて どこにもいかないで


Kristen, come right back

ねえ 戻っておいで
I've been waiting for you

僕はずっと君を待ってる

to slip back in bed

ベッドの上 君を抱きしめるため
When you light the candle

君がろうそくに火を灯すまで