Perfume - Remo Drive 和訳

Medicine tastes bitter on my lips

唇の上の苦い薬
I follow the scent of perfume sweet while aimless

ぼんやりと甘い残り香を思い出す
Short sharp breaths sting and hiss

短い鋭い息がスッと僕を刺す
I step beyond my bounds to find the little I have missed

僕自身から抜け出て今まで無くしてきたものを探す

Staring at a mirror until

鏡を見つめる
I can't recognize my face

僕自身が何者かわからなくなるまで

Sinister I watch and wait from far away

遠くの悲しみを僕はじっと見つめて待っている

 

You called

君は呼んだのに
I cannot come

僕は行けない
You need

君が欲しているのに
I'll leave you be

僕は君を放っておくだろう

 

Sit and watch your hair in the wind

風に揺れる君の髪を座って見ていた
I attempt to apply meaning to this

この行為に意味を付けてやろうとするけど

I can't patch the hole left in my heart

心の穴を埋められないまま

And all that comes with it

全てのことに彼女の思い出が付いて回るんだ

 

Staring at a mirror until

鏡を見つめる
I can't recognize my face

僕自身が何者かわからなくなるまで

Sinister I watch and wait from far away

遠くの悲しみを僕はじっと見つめて待っている
From far away

ただ遠くから

 

You called

君は呼んだのに
I cannot come

僕は行けない
You need

君が欲しているのに
I'll leave you be

僕は君を放っておくだろう